Garance doručení do Vánoc u objednávek objednaných a zaplacených do 17.12. do půlnoci. ❤️

Balance Water

Čistící a zklidňující pleťová voda.

Množství: 140 ml

Skladem (4 ks)
Kód: 480
Značka: ENERGY
370 Kč
Kategorie: TONIKA A KVĚTOVÉ VODY
Hmotnost: 0.14 kg

Pleťová voda, ve které je jemnost a vysoká regenerační schopnost hydrolátu z Cistus ladaniferus doplněna a podpořena extraktem z Citrus unshiu (japonské mandarinky).

Delikátně čistí, tonizuje a účinně harmonizuje pokožku, obnovuje rovnováhu kožního mikrobiomu. Pleti poskytuje úlevu od
podráždění, ale i svěžest a vitalitu. Neobsahuje žádné éterické oleje, aby nedocházelo k případnému podráždění citlivé pleti.

Účinné ingredience:

Hydrolát Cistus ladaniferus, Eosidin® (extrakt z Citrus unshiu).

Složení:
Cistus Ladeniferus Floral Water, Pentylene Glycol, Glycerin, Propanediol, Aqua, Benzyl Alcohol, Citrus Unshiu Peel Extract, Dehydroacetic Acid.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

logo_vinove_300dpi

Lidský organismus vnímá Energy jako jeden celek. V něm neexistuje ani zdraví, ani nemoc. Pouze harmonie a disharmonie. Hledá příčiny vychýlení z rovnováhy a jemným ovlivňováním navrací tělu přirozenou sílu a vitalitu.

Všechny jejich produkty jsou vyrobeny s hlubokou odpovědností a využitím nejnovějších poznatků fytoterapie, aromaterapie, homeopatie a s respektem k principům tradiční čínské medicíny.

Produkty jsou v maximální míře přírodní. Účinné látky pochází ve velké míře z volného sběru nebo ekologického hospodářství. Nepoužívají anonymní dodavatele. Snaží se důkladně poznat hodnotu všech míst a osob, které stojí za jednotlivými léčivými bylinami, vzácnými oleji, esencemi a dalšími látkami, které vstupují do výroby našich produktů. Odpovědně používají pouze nejvybranější, nejčistší a nejúčinnější dostupné účinné látky tak, aby udrželi naprostou výjimečnost svých výrobků. Vývoj a formulace je vždy podřízena pouze výsledné hodnotě produktů tak, aby se mohli svým zákazníkům podívat zpříma do očí.